חיים רמון: "4 השנים אחרי אוסלו היו השקטות ביותר"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on חיים רמון: "4 השנים אחרי אוסלו היו השקטות ביותר"

    השר לשעבר חיים רמון על חשיפת הפרוטוקולים של הסכם אוסלו: "אלף הנרצחים כולם כתוצאה מהסתלקות מאוסלו, כשאהוד ברק סירב להמשיך באוסלו. מ-96 עד 2000 הרשות הפלסטינית פעלה והרגה בחמאס ובג'יהאד יותר מאיתנו. אלה היו השנים השקטות מאז 67"

    חיים רמון צילום: אורי לנץ / FLASH90
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חשיפת הפרוטוקולים של ישיבת הממשלה לאישור הסכם אוסלו: השר לשעבר חיים רמון, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) וחזר להיסטוריה: "אין הסכם שהוא מושלם. מטרת ההסכם הייתה בראש ובראשונה למנוע את הפיכתה של ישראל מדינה דו לאומית. המשך השליטה על הפלסטינית מוביל אותנו לזה בסוף".

    הוא הוסיף כי "לא עשינו שלום עם כל הפלסטינים. היו גורמי טרור שניסו לחבל בהסכם וחיבלו בו. אלף הנרצחים כולם כתוצאה מהסתלקות מאוסלו, כשאהוד ברק סירב להמשיך באוסלו. מ-96 עד 2000 הרשות הפלסטינית פעלה והרגה בחמאס ובג'יהאד יותר מאיתנו. אלה היו השנים השקטות מאז 67 (שנת כיבוש יהודה ושומרון במלחמת ששת הימים).

    לדברי רמון: "ברק התנגד לרעיון של הסכם בשלבים, הוא רצה הכל או כלום".

    הוא התייחס גם לנושא הסרבנות, שעלה גם אז: "נתניהו אז גינה בכל תוקף והיה נגד ניצנים של סרבנות. היום זה מה שהכריע את הממשלה ומנע ממשלה נבחרת לעשות את מה שרצתה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מהומות מנהרת הכותל בשנת 1996 היה קשה מאוד בו נהרגו ונפצעו חיילים רבים ומג"ב. האירוע פיגוע נוהל ובוצע ע"י הרשות הפלסטינית. הסכם אוסלו נחתם ב 1994.כחייל באותה תקופה כללי ההתנהלות מול הרש"פ השתנתה לגמרי.

      1. צודק לגמרי. התכוונתי לתת לייק בטעות יצא לי דיסלייק, לא יודע למה אי אפשר לבטל.
        יש אנשים שלעולם לא יודו, עד שלא כולנו נמות הם עדיין ימשיכו לחשוב שאם רק היינו ממשיכים עוד קצת עם השלום אז היה שלום אמיתי. לא יודע מי מקשיב לשטויות שלהם, כנראה שאנשים שגם הם לא רוצים להודות בטעויות שלהם.